Op vrijdagmiddag 11 september 2026 van 14.30 tot 17.00 uur start er een 8 wekelijkse cursus ‘meer energie uit jezelf’. Met behulp van kunstzinnige therapie ga je jezelf (opnieuw) verbinden met de ‘vergeten’ levensgebieden/ chakra’s. Meld je aan bij Josée Niekus via joseeniekus6@gmail.com.